Mondkapjes!

4 juni 2020 - Weehawken, New Jersey, Verenigde Staten

Onze zoon Mathieu verkoopt inmiddels mondkapjes. Samen met mijn broer is hij sinds begin maart bezig geweest met het regelen, aankopen en verzenden van een hoeveelheid mondkapjes vanuit China. Samen hebben zij een mooie website opgezet. Er is erg veel werk gestoken in alle voorbereidingen maar nu is de bestelling eindelijk binnen! Het is een heel faire prijs die zij vragen. Ik hoop dat zij hun calculaties goed hebben uitgevoerd met inklaringskosten, verzekeringen, verschepingen etc. ☺️

Mocht je mondkapjes willen aanschaffen of ken je instanties die mondkapjes nodig hebben? Hierbij wil ik graag hun website promoten! By Thieu Consultancy, established in Reeuwijk

Link naar de website: https://quarantineshopper.com/

1. Annette Brouwers:
    6 juni 2020
    Fijn om te weten Renate , dankjewel , al 4 maanden draag ik een mondkapje en handschoenen ...Tja is niet anders , hoop dat het wat rustiger wordt in NY , take care
  2. Renate:
    6 juni 2020
    Goed te horen. Wij dragen het ook al maanden, en vooral die blauw-witte mondkapjes zijn fijn en luchtig. WHO heeft nu ook alle landen geadviseerd altijd een maskertje te dragen. Is hier al maanden zo en ik begrijp niet dat dit nog niet over is genomen. Het is hier aangetoond dat het voor 80-90% beschermt. En als je niemand tegenkomt, doe je 'm gewoon even af. Na alle demonstraties en rellen ben ik benieuwd hoe de cijfers eruit zien over 3-4 dagen. 🙋‍♀️
  3. Tim:
    6 juni 2020
    mooie badkamer zo, rustig en eenvoudig :()
  4. Renate:
    7 juni 2020
    Heel smaakvol ingericht, was super om te verblijven.